Technische commissie

De technische commissie heeft gedurende het seizoen de verantwoordelijkheid voor:

• Competitieteams KNLTB
  •  Interne competitie
  •  Clubkampioenschappen
  •  Kaag & Braassemtoernooi

De leden van de technische commissie zorgen ervoor, dat de inschrijvingen van de competitieteams bij de KNLTB worden geregeld. In sommige gevallen stellen zij ook de competitieteams samen. Tijdens competitiedagen is een lid van de technische commissie aanwezig om de dag in goede banen te leiden. De clubkampioenschappen worden uitgevoerd door de leden van de technische commissie met behulp van een aantal enthousiaste leden. Het Kaag & Braassemtoernooi wordt ook door de Technische commissie georganiseerd.

Wanneer u een vraag heeft aan de technische commissie, kunt u hen altijd aanspreken of een email sturen naar tc@tvalkemade.nl

• Technische Commissie (10 / 12)

· Competitie

· Toernooien